Som medlem i Ljusreklamförbundet är du även medlem i Sinf

Sinf gör det enklare för dig att vara företagare. Vi prioriterar företagsnyttan för att alltid gynna din affär.

När du har en idé du vill bolla, en tanke att ventilera, ett problem att lösa?  Då har vi en uppfattning, en åsikt och en lösning. Alltid anpassad till företagets förutsättningar, ambitioner och mål. Och för att gynna din affär. Levererad personligen, snabbt och enkelt, som om vi satt i rummet intill. Sinf är din företagsresurs, i alla lägen.

Vi hjälper dig i nedanstående områden:

Affärsjuridik

Tvister, avtal, varumärkesskydd, vad det än kan handla om - vi bevakar dina rättigheter, och skyldigheter, reder ut juridiken och föreslår konkreta lösningar.
Vi skyddar dina ekonomiska intressen.

Affärsutveckling

En allt mer sammanlänkad och intelligent värld ställer företagsledare inför förändring, prövningar och möjligheter. Att i mitt i allt detta identifiera det egna företagets framtida ambitioner och mål kan vara en verklig utmaning.

Arbetsrätt

Förhållandet arbetsgivare och arbetstagare är ibland komplicerat - att bli en bra arbetsgivare och undvika onödiga konflikter kommer att gynna företaget och din affär. Våra jurister är erfarna förhandlare i arbetsrätt och kollektivavtal.